«Ուսուցչի վարքականոն» նախագիծը միանշանակ չի ընդունվել. ուսուցիչները դժգոհում են – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
20 05 2024
  • $
    387.97
  • RUBLE
    4.29
  • 421.76
WEATHER
+17.09 oC

«Ուսուցչի վարքականոն» նախագիծը միանշանակ չի ընդունվել. ուսուցիչները դժգոհում են

16:33 21.01.2019

«Տարիներ շարունակ հետազոտություններն անդրադարձել են գնահատման խնդրին, և որպես գնահատման թերի կողմ մեջբերվել է, որ ուսուցիչը ոչ միշտ է տալիս այն, ինչ պետք է տա, ոչ ճիշտ է գնահատում աշակերտին և դա անում է նրա համար, որ երեխայի ծնողը դիմի իրեն լրացուցիչ պարապմունքի համար: Այս նախաձեռնությունը լավ հնարավորություն է նաև ուսուցիչների համար՝ այդ մեղադրանքներից ազատվելու, ինչպես նաև գնահատման որակը բարելավելու համար»,- հունվարի 21-ին, խոսելով «Ուսուցչի վարքականոն» նախաձեռնության մասին, ասաց  ՀՀ ԿԳՆ աշխատակազմի հանրակրթության վարչության նախադպրոցական և միջնակարգ կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի պետ Սյուզաննա Մակյանը:

Մակյանը հիշեցրեց, որ նախագիծը նոր չէ: Վարքականոնը, որը ներկայացված է հանրային քննարկման, արդեն 2014-ից գործում է: Իհարկե, բոլոր դպրոցներում չէ, որ այն կիրառվում է, սակայն կան նաև այդ նորմերով առաջնորդվող դպրոցներ:

Նախագծում մշակվում են բաներ, որ այդ պահին ուսուցչի մտքով չէր անցել: Սա նորմալ հարաբերությունների մասին է, որը դպրոցում խիստ կարևոր է:  Երեխան գալիս է տուն և դժգոհում, որ ուսուցիչը ցածր միավոր նշանակեց, որ ինքը համաձայն չէր: Մինչդեռ տարվա սկզբին ուսուցիչը բացատրում է գնահատման իր մեթոդաբանությունը, նկարագրում է, թե ինչ սկզբունքով է ինքը գնահատում, և սա պետք է կատարվի նորմալ, ոչ թե ասի՝ քո խելքի բանը չէ, սուս մնա և այլն: Վարքականոնում այդ ամենը կա»,- ասաց ԿԳՆ Երևանի թիվ 189 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը, որը կողմ է նախագծի կիրառմանը:

Արտաշես Թորոսյանի խոսքերով՝ նախագիծը հանրային քննարկման ներկայացնելուց հետո սկսվեց շահարկվել ուսուցչի ցածր աշխատավարձը, դպրոցների վատ կահավորումը, ֆինանսավորումը և այլն: Դրանք լուրջ խնդիրներ են, բայց էթիկան չի կարող բացառվել:

Նախագծին նաև դեմ արտահայտվողներ կան: Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Լուսինե Խառատյանը նշեց, որ հիմնական վերապահումն այն է, որ այն ներկայացվել է քննարկման, երբ դեռ չկա կրթության զարգացման պետական ծրագիր, հանրակրթության ընդհանուր տեսլական, որն ավելի հիմնավոր է, և դրանից ելնելով՝ նախագիծը կարող է փոփոխությունների ենթարկվել:

«Սա ցույց է տալիս հատվածային մոտեցում խնդիրների լուծմանը, երբ ճիշտ էր սկսել համակարգային փոփոխություններից: Քննարկումներ եղել են, բայց ցանկացած մասնագիտական խմբի էթիկայի կանոններ մշակելիս այդ մասնագիտական խմբի կարծիքը պետք է հաշվի առնել: Այո՛, քննարկումներ եղել են, բայց դրանք այդքան էլ լայն բնույթ չեն կրել, փոքր խմբերի հետ են եղել և շատ ուսուցիչներ տեղյակ չեն պրոբլեմից,- ասաց Լուսինե Խառատյանը:

Նրա խոսքերով՝ եթե խոսքը կոռուպցիայի կանխարգելման մասին է, ապա դա վարքականոնով կարգավորվելիք բան չէ: Նման դրսևորումներն այլ միջոցներով են կարգավորում:

Վարքականոնի նախագծում խնդիրներ է տեսնում նաև ուսուցչուհի, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Զեմֆիրա Քալաշյանը:

«Ունենք հանրակրթության մասին օրենք, որը սահմանում է ուսուցչի պարտականությունները, շփման ձևերը: Ունենք Սահմանադրություն, որը կրթության վերաբերյալ դրույթներ ունի: Ունենք բուհական համակարգ, որտեղ մասնագիտանում են ուսուցիչները և ստանում հմտություններ, նաև արժեքներ ձեռք բերում, զուտ ակադեմիական գիտելիքներ ստանալուց զատ, ինչպես նաև էթիկական նորմեր են ձեռք բերում աշակերտների հետ շփվելուց: Եթե ունենք այդ երեք կառույցներն ու ստեղծում ենք մի բան, որ պետք է վերահսկի ու մի բան էլ պատասխանատվության ենթարկի ուսուցչին, կարծում եմ՝ արժեզրկում ենք նախորդ երեք համակարգերը»,- ասաց գյուղական համայնքում դասավանդող Զեմֆիրա Քալաշյանը:

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

Ժաննա Անդրեասյանը Լոնդոնում կմասնակցի Կրթության համաշխարհային համաժողովին

17:26 20.05.2024

Ժաննա Անդրեասյանը Լոնդոնում կմասնակցի Կրթության համաշխարհային համաժողովին

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը մեկնել են Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորություն՝ մասնակցելու Կրթության համաշխարհային համաժողովին: ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Լոնդոնում կայանալիք համաժողովի ընթացքում հանդես կգա զեկույցով: Կրթության համաշխարհային համաժողովն ամեն տարի համախմբում է կրթության նախարարներին, նրանց տեղակալներին, խորհրդատուներին […] ...

5 օր՝ 260 մասնակից. ամփոփվել է «Երվանդ Քոչար 125. դասականն ու նորարարը» մրցույթը

13:33 20.05.2024

5 օր՝ 260 մասնակից. ամփոփվել է «Երվանդ Քոչար 125. դասականն ու նորարարը» մրցույթը

Այս տարի լրանում է հայ նշանավոր քանդակագործ և գեղանկարիչ, եռաչափ և կինետիկ գեղանկարչության հիմնադիր Երվանդ Քոչարի 125-ամյակը: Հոբելյանի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Երվանդ Քոչարի թանգարանը հայտարարել էին մրցույթ դպրոցների (8-12-րդ դասարաններ) ու նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների սովորողների համար: Մրցույթի նպատակն էր մեծանուն արվեստագետի ժառանգության հանրահռչակումը, պատանիներին ու երիտասարդներին […] ...

Ուսման հրավեր՝ Սլովակիայի բուհերում սովորելու նպատակով

11:14 20.05.2024

Ուսման հրավեր՝ Սլովակիայի բուհերում սովորելու նպատակով

Սլովակիայի կրթության, հետազոտությունների, զարգացման և երիտասարդության նախարարությունը հայտարարել է կրթաթոշակային ծրագիր՝ նախատեսված 100 տաղանդավոր օտարերկրյա ուսանողների համար, որոնք ցանկություն ունեն սովորելու այդ երկրի բուհերում՝ բակալավրի և մագիստրոսի կրթական ծրագրերով: Ընտրված դիմորդը կստանա 4000 եվրո կրթաթոշակի իրավունք մեկ ուսումնական տարվա համար, ընդհանուր առմամբ՝ 12.000 եվրո՝ բարձրագույն կրթության առաջին երեք տարիների համար: Կրթաթոշակի համար դիմումները կարող են […] ...

Տեղի է ունեցել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորումը

19:33 19.05.2024

Տեղի է ունեցել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորումը

Այսօր տեղի է ունեցել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորումը՝ սպորտի ուղղությամբ դասավանդողների համար։ Ատեստավորման գործընթացին հետևելու նպատակով ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այցելել է Երևանի թիվ 190 ավագ դպրոցում գործող քննական կենտրոն։ Նախարարի տեղակալը շրջել է քննական կենտրոնում, հետաքրքրվել գործընթացից և հաջողություն մաղթել ատեստավորմանը մասնակցող մանկավարժներին։ Ատեստավորման ընթացքին […] ...

Թուրքմենստանի կրթության նախարարը նշել է, որ իրենք հետաքրքրված են կրթության զարգացման Հայաստանի փորձով

12:19 18.05.2024

Թուրքմենստանի կրթության նախարարը նշել է, որ իրենք հետաքրքրված են կրթության զարգացման Հայաստանի փորձով

Աշխաբադում անցկացվող Մշակույթի նախարարների միջազգային համաժողովի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը երկկողմ ձևաչափով հանդիպել է Թուրքմենստանի կրթության նախարար Բայրամգյուլ Օրազդուրդաևայի հետ։ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է ՀՀ կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ անդրադառնալով, մասնավորապես Հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրմանը, թվայնացման և նոր տեխնոլոգիանրի կիրառմանը, ԲՏՃՄ ուղությամբ ուսուցման կազմակերպմանը։ Խոսելով Հայաստանի հաջողված փորձի մասին՝ […] ...

Համաշխարհային բանկի պատվիրակությունն այցելել է ՀՊՄՀ վարժարան

18:26 17.05.2024

Համաշխարհային բանկի պատվիրակությունն այցելել է ՀՊՄՀ վարժարան

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Համաշխարհային բանկի ավագ գործադիր տնօրեն Աքսել վան Տրոցենբուրգի գլխավորած պատվիրակությունն այսօր այցելել են Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հենակետային վարժարան՝ ծանոթանալու ուսումնական հաստատության պայմաններին: Նրանց ուղեկցել են Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի պրոռեկտոր Նաիրա Սաֆարյանը և վարժարանի տնօրեն Իրինա Գրիգորյանը: Համաշխարհային բանկի «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի շրջանակում ՀՊՄՀ վարժարանը 2019 թ. […] ...

BACK_TO_TOP