Ամփոփվել են կամավոր ատեստավորման տվյալներն ու բողոքարկման արդյունքները. ԿԳՄՍՆ – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
04 08 2025
  • $
    383.55
  • RUBLE
    4.79
  • 437.67
WEATHER
+24.99 oC

Ամփոփվել են կամավոր ատեստավորման տվյալներն ու բողոքարկման արդյունքները. ԿԳՄՍՆ

18:07 05.11.2021

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանի և ԳԹԿ տնօրենի տեղակալ Կարո Նասիբյանի մամուլի ասուլիսը:

Բանախոսները ներկայացրել են ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման փորձնական ծրագրի ամփոփիչ տվյալներն ու բողոքարկման արդյունքները:

Նախարարի տեղակալը նշել է, որ այս տարի ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն են ունեցել 7-12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու և գրականություն», «Հայոց պատմություն», «Հանրահաշիվ», «Երկրաչափություն», «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն» և «Աշխարհագրություն» առարկաները դասավանդող ուսուցիչները: Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հայտ է ներկայացրել վերոնշյալ թիրախային խմբերի 1372 ուսուցիչ կամ ուսուցիչների 11 տոկոսը: Հայտ ներկայացրած 1372 ուսուցիչներից առարկայական գիտելիքի ստուգմանը մասնակցել է 996 ուսուցիչ, որը կազմում է դիմած ուսուցիչների 72,6 տոկոսը:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքերով՝ առաջնային ստուգման արդյունքում ուսուցիչների 47.2 տոկոսը պետք է ստանար 30-50 տոկոսի չափով հավելավճար: Փորձնական փուլի արդյունքով, սակայն, փոփոխություն է կատարվել կամավոր ատեստավորման կարգում, և սահմանվել ատեստավորման համար անցողիկ համարվող միավորների նոր սանդղակ` իջեցնելով մինչ այդ սահմանված շեմը: Սկզբնական փուլում նախատեսված էր, որ 80-89 տոկոս արդյունք ցույց տված ուսուցիչները կստանան հավելավճար՝ 30 տոկոսի չափով, իսկ 90 և ավելի արդյունք ցույց տված ուսուցիչները՝ 50 տոկոս: Եվ ահա սանդղակն ավելի համաչափ դարձնելու տեսանկյունից կատարված փոփոխության արդյունքում՝ 70-79 տոկոս արդյունք ցույց տված ուսուցիչները կստանան հավելավճար՝ 30 տոկոսի չափով, 80-89 տոկոս արդյունք ցույց տված ուսուցիչները՝ 40 տոկոսի չափով, իսկ 90-100 տոկոս արդյունք ցույց տված ուսուցիչները՝ 50 տոկոսի չափով:

«Հավելավճարը վերաբերում է ուսուցչի հիմնական աշխատանքին: Եթե, օրինակ, նա դասավանդում է տարբեր առարկաներ, որոնցից միայն մեկով է մասնակցել գիտելիքների ստուգման գործընթացին, ապա աշխատավարձի բարձրացումը կվերաբերի նաև մյուս առարկաների ժամաքանակներին: Այսինքն՝ խոսքն ուսուցչի հիմնական աշխատավարձի մասին է»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նրա խոսքերով՝ կամավոր ատեստավորման բողոքարկման փուլում ստացվել է 254 դիմում, որոնց քննարկման արդյունքում՝ հավելավճար ստացող ուսուցիչների թիվն ավելացել է 13-ով: Այն փաստացի կազմել է 481 ուսուցիչ, ինչը մասնակիցների 48.5 տոկոսն է:

«Քանի որ ատեստավորումն անցած են համարվում նաև 60 և ավելի տոկոս արդյունք ցուցաբերած ուսուցիչները, ապա հաշվի առնելով վերջիններիս ցուցանիշները, ինչպես նաև բողոքարկման արդյունքները՝ կփաստենք, որ կամավոր ատեստավորումն անցել է մասնակիցների 65.2 տոկոսը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:

Նրա տեղեկացմամբ՝ նախարարությունը և ԳԹԿ-ն քննարկել են փորձնական փուլի հետ կապված բոլոր հարցերը և մանրամասն վերլուծել բոլոր բողոքները:

«Քանի որ սա փորձնական ծրագիր էր, բնականաբար, առաջին անգամ անցկացման հանգամանքով պայմանավորված՝ որոշակի ճշգրտումներ կատարելու և գործընթացն առավել բարելավելու կարիք է առաջացել: Այդ պատճառով մենք բաց ենք առաջարկներ ստանալու և դրանք քննարկելու համար: Ցանկանում եմ շեշտել, որ կամավոր ատեստավորումն ուսուցիչների աշխատավարձի բարձրացման միակ հնարավորությունը չէ. բացի այս գործիքից՝ ունենք նաև տարակարգի շնորհման գործընթաց, որը, հաշվի առնելով ուսուցչի մանկավարժական և մասնագիտական կարողությունները ու կուտակելով անհրաժեշտ կրեդիտներ, ուսուցիչներին հնարավորություն է ընձեռում ստանալու հավելավճարներ 10-50 տոկոսի չափով: Այսինքն՝ այսօր մենք ունենք ուսուցիչներ, որոնք այս երկու գործընթացի արդյունքում ստանում են հավելավճար, և կա մինչև 100 տոկոս աշխատավարձը բարձրացնելու հնարավորություն. հաշվի կառնվեն ուսուցչի թե՛ առարկայական գիտելիքները, և թե՛ մասնագիտական փորձառությունն ու մանկավարժական հմտությունները»,- շեշտել է փոխնախարարը՝ ընդգծելով, որ փոփոխություններ են նախատեսվում նաև տարակարգի շնորհման գործընթացում:

«Կամավոր ատեստավորման անցկացումն ուներ երկու նպատակ, որոնցից առաջինն իրավիճակի ախտորոշումն էր: Այսինքն՝ հասկանալ ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ինչ խնդիրներ ունենք, և պետությունը ինչ աջակցություն պետք է տրամադրի ուսուցչին, քանի որ մեր վերջնական նպատակը դպրոցը բարձրակարգ ուսուցիչներով ապահովելն է, որի արդյունքում կունենանք պատշաճ որակի կրթություն, այն էլ իր հերթին կձևավորի հանրային զարգացմանը նպաստող և մեր երկրին պիտանի քաղաքացի: Ատեստավորման արդյունքում մենք ստացել ենք շուրջ 1000 ուսուցչի մասնակցությամբ գործընթացի մասին տեղեկատվություն. ինչպիսի խնդիրներ կան, որ առարկայից, որ ուղղությամբ և այլն: Եվ այս ծրագրի փորձարկումը մեզ հիմք տվեց՝ հասկանալու և իրագործելու մեր հետագա անելիքները: Դրա համար ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել գործընթացին մասնակցած բոլոր այն ուսուցիչներին, որոնք, չունենալով բավարար պատկերացում առաջին անգամ անցկացվող գործընթացի մասին, չվարանեցին մասնակցել, և դա շատ խրախուսելի է: Հույս ունեմ, որ հետագա տարիներին կիրականացնենք այնպիսի փոփոխություններ, որոնց արդյունքում ավելի մեծ թվով ուսուցիչներ կմասնակցեն կամավոր ատեստավորմանը և կբարելավեն իրենց աշխատանքային պայմանները»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ մյուս տարի նախատեսվում է 5-12 դասարանների բոլոր առարկաների շուրջ 6000 ուսուցչի մասնակցություն:

ԳԹԿ տնօրենի տեղակալ Կարո Նասիբյանն իր հերթին ներկայացրել է բողոքարկման գործընթացը: Նա նշել է, որ բողոքներ և վերահաշվարկի դիմումներ են ստացվել «Հայոց լեզու», «Հայոց պատմություն», «Աշխարհագրություն» և «Քիմիա» առարկաներից, ընդ որում՝ ամենից շատ բողոքներ ստացվել են «Քիմիա» առարկայից՝ 65 դիմում-բողոք, որից 1-ը կրկնվել է: Համապատասխան դիտարկումներ է ունեցել նաև ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետը, որի դասախոսների, թեստաբանների և հանձնաժողովի անդամների մասնակցությամբ տեղի է ունեցել հանդիպում, որի ընթացքում քննարկվել են այդ դիտարկումները, և կատարվել համապատասխան եզրահանգումներ: Նա մանրամասն ներկայացրել է նաև, թե ինչպիսի բովանդակությամբ բողոքներ են ստացվել, օրինակ՝ բողոք ներկայացրած ուսուցիչները գրել են թեստի մեկ տարբերակ, սակայն բողոքարկման են ներկայացրել մեկ այլ տարբերակ:

Լրագրողների այն հարցին, թե ատեստավորումը չանցած ուսուցիչների դասավանդելու իրավունքը արդյոք կկասեցվի, նախարարի տեղակալը նշել է, որ մինչև 60 տոկոս արդյունք գրանցած ուսուցիչները համարվում են ատեստավորումը չանցած. դրանց թիվը 346 է:

«Բնականաբար, սա փորձնական ծրագիր էր, և նման արդյունքի պարագայում որևէ հետևանք չի կիրառվի, սակայն կարգով նախատեսված է, որ հաջորդ փուլերում նման դեպքերում կարիք է լինելու վերաատեստավորման, որպեսզի ուսուցիչը նորից մասնակցի և փորձի հաղթահարել շեմը: Եթե կրկին չստացվի, այդ դեպքում մենք կունենանք լուրջ մտածելու խնդիրներ: Այս պահին մենք ներկա փուլի վերլուծության և հետագա փուլերի վերանայման գործընթացում ենք, այդ պատճառով հետագայում կքննարկենք նաև այս հետևանքների կիրառման հետ կապված բոլոր հարցերը»,- պարզաբանել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Լրագրողները նաև այլ հարցեր են ուղղել բանախոսներին, որոնք վերաբերել են դպրոցներում երկարօրյա խմբերի գործունեությանը, ուսուցչական նոր կադրերի ընդունմանը և ուսումնական գործընթացի վերսկսմանը:

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

«Երևան» երիտասարդական նվագախումբը ներկայացրել է Հայաստանը Բեռլինի «Կոնցերտհաուս» համերգասրահում

23:59 03.08.2025

«Երևան» երիտասարդական նվագախումբը ներկայացրել է Հայաստանը Բեռլինի «Կոնցերտհաուս» համերգասրահում

«Երևան» երիտասարդական նվագախումբը՝ մաեստրո Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ ներկայացրեց Հայաստանը և Երևանը Բեռլինի «Կոնցերտհաուս» համերգասրահում՝ «Երիտասարդ եվրոպական դասականներ» փառատոնում: Այս մասին ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը: «Նվագախումբը ստեղծվել և ամբողջությամբ աջակցություն է ստանում Երևանի քաղաքապետարանի կողմից, և մեր քաղաքը կանգնած է այս հաջողության հիմքում՝ սկսած գաղափարի ծնունդից մինչև բեմ դուրս գալու իրական […] ...

Սպիտակ քաղաքի և Լեռնանցք բնակավայրի մի շարք հասցեներում փորձարկվելու են էլեկտրական շչակներ

23:41 03.08.2025

Սպիտակ քաղաքի և Լեռնանցք բնակավայրի մի շարք հասցեներում փորձարկվելու են էլեկտրական շչակներ

Օգոստոսի 4-ին՝ ժամը 10:00-ից մինչև 17:00-ն ընկած ժամանակահատվածում, Լոռու մարզի Սպիտակ քաղաքի և Լեռնանցք բնակավայրի մի շարք հասցեներում փորձարկվելու են էլեկտրական շչակներ: Փրկարար ծառայությունից խնդրում են չանհանգստանալ։ ...

Երևանում կայացավ համաշխարհային փոփ աստղ Ջենիֆեր Լոպեսի մենահամերգը

23:28 03.08.2025

Երևանում կայացավ համաշխարհային փոփ աստղ Ջենիֆեր Լոպեսի մենահամերգը

Երևանում կայացել է համաշխարհային փոփ աստղ Ջենիֆեր Լոպեսի մենահամերգը, որը տեղի է ունեցել Վազգեն Սարգսյանի անվան հանրապետական մարզադաշտում։ Այս մասին տեղեկացնում են ԿԳՄՍ նախարարությունից: Լոպեսը երևանյան հանդիսատեսին ներկայացրել է հին ու սիրված հիթերը, ինչպես նաև իր վերջին ալբոմի նոր ստեղծագործությունները՝ պարային կատարումներով և հատուկ լուսաձայնային էֆեկտների ուղեկցությամբ։ Ի թիվս բազմահազար հանդիսատեսի՝ համաշխարհային աստղի երևանյան համերգին […] ...

Հրդեհ Լուկաշին գյուղում․ կանխվել է հրդեհի տարածումը դեպի մեղվի փեթակներ

23:20 03.08.2025

Հրդեհ Լուկաշին գյուղում․ կանխվել է հրդեհի տարածումը դեպի մեղվի փեթակներ

Օգոստոսի 3-ին` ժամը 16:52-ին, Ճգնաժամային կառավարման ազգային կենտրոն ահազանգ է ստացվել, որ Արմավիրի մարզի Լուկաշին գյուղի Անդրանիկի փողոցում այրվում է մեղվանոց։ Դեպքի վայր է մեկնել ՆԳՆ ՓԾ մարզային փրկարարական վարչության հրշեջ-փրկարարական ջոկատներից երկու մարտական հաշվարկ։ Պարզվել է, որ հրդեհը բռնկվել է չբնակեցված քարե շինությունում (մոտ 30 քմ)։ Հրդեհը մեկուսացվել է՝ ժամը 17:15-ին, մարվել՝ 18:39-ին: Այրվել […] ...

Ավստրալիայում առատ ձյուն է տեղացել

23:10 03.08.2025

Ավստրալիայում առատ ձյուն է տեղացել

Ավելի քան 40 տարվա ընթացքում Ավստրալիայում առաջին անգամ առատ ձյուն է տեղացել: Ձյան առատ տեղումները հազվադեպ են Ավստրալիայի համար: Ձյունը քաոս է առաջացրել մի շարք շրջաններում՝ էլեկտրաէներգիայի անջատումներ, ճանապարհներին բազմաթիվ վթարներ։ Փրկարարական ծառայությունները խնդրում են բնակչությանը զերծ մնալ տեղաշարժվելուց մերկասառույցի և փոթորկային քամիների պատճառով։ ...

Իրանը պլանավորում է եռապատկել Պակիստանի հետ առևտուրը

23:00 03.08.2025

Իրանը պլանավորում է եռապատկել Պակիստանի հետ առևտուրը

Իրանը պլանավորում է եռապատկել Պակիստանի հետ իր առևտուրը՝ 3 միլիարդ դոլարից հասցնելով 10 միլիարդ դոլարի, հայտարարել է Իրանի նախագահ Մասուդ Փեզեշքիանը։ Կիրակի օրը Փեզեշքիանը Պակիստան կատարած այցի ընթացքում հանդիպել է Պակիստանի վարչապետ Շահբազ Շարիֆի հետ։ «Բարեբախտաբար, կան լուրջ համատեղ ջանքեր՝ բոլոր ոլորտներում հարաբերությունները խորացնելու և համագործակցությունը ընդլայնելու համար։ Ես խորապես համոզված եմ, որ մենք կկարողանանք […] ...

BACK_TO_TOP