«Ուսուցչի վարքականոն» նախագիծը միանշանակ չի ընդունվել. ուսուցիչները դժգոհում են – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
10 05 2024
  • $
    388.01
  • RUBLE
    4.21
  • 417.11
WEATHER
+15.09 oC

«Ուսուցչի վարքականոն» նախագիծը միանշանակ չի ընդունվել. ուսուցիչները դժգոհում են

16:33 21.01.2019

«Տարիներ շարունակ հետազոտություններն անդրադարձել են գնահատման խնդրին, և որպես գնահատման թերի կողմ մեջբերվել է, որ ուսուցիչը ոչ միշտ է տալիս այն, ինչ պետք է տա, ոչ ճիշտ է գնահատում աշակերտին և դա անում է նրա համար, որ երեխայի ծնողը դիմի իրեն լրացուցիչ պարապմունքի համար: Այս նախաձեռնությունը լավ հնարավորություն է նաև ուսուցիչների համար՝ այդ մեղադրանքներից ազատվելու, ինչպես նաև գնահատման որակը բարելավելու համար»,- հունվարի 21-ին, խոսելով «Ուսուցչի վարքականոն» նախաձեռնության մասին, ասաց  ՀՀ ԿԳՆ աշխատակազմի հանրակրթության վարչության նախադպրոցական և միջնակարգ կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի պետ Սյուզաննա Մակյանը:

Մակյանը հիշեցրեց, որ նախագիծը նոր չէ: Վարքականոնը, որը ներկայացված է հանրային քննարկման, արդեն 2014-ից գործում է: Իհարկե, բոլոր դպրոցներում չէ, որ այն կիրառվում է, սակայն կան նաև այդ նորմերով առաջնորդվող դպրոցներ:

Նախագծում մշակվում են բաներ, որ այդ պահին ուսուցչի մտքով չէր անցել: Սա նորմալ հարաբերությունների մասին է, որը դպրոցում խիստ կարևոր է:  Երեխան գալիս է տուն և դժգոհում, որ ուսուցիչը ցածր միավոր նշանակեց, որ ինքը համաձայն չէր: Մինչդեռ տարվա սկզբին ուսուցիչը բացատրում է գնահատման իր մեթոդաբանությունը, նկարագրում է, թե ինչ սկզբունքով է ինքը գնահատում, և սա պետք է կատարվի նորմալ, ոչ թե ասի՝ քո խելքի բանը չէ, սուս մնա և այլն: Վարքականոնում այդ ամենը կա»,- ասաց ԿԳՆ Երևանի թիվ 189 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը, որը կողմ է նախագծի կիրառմանը:

Արտաշես Թորոսյանի խոսքերով՝ նախագիծը հանրային քննարկման ներկայացնելուց հետո սկսվեց շահարկվել ուսուցչի ցածր աշխատավարձը, դպրոցների վատ կահավորումը, ֆինանսավորումը և այլն: Դրանք լուրջ խնդիրներ են, բայց էթիկան չի կարող բացառվել:

Նախագծին նաև դեմ արտահայտվողներ կան: Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Լուսինե Խառատյանը նշեց, որ հիմնական վերապահումն այն է, որ այն ներկայացվել է քննարկման, երբ դեռ չկա կրթության զարգացման պետական ծրագիր, հանրակրթության ընդհանուր տեսլական, որն ավելի հիմնավոր է, և դրանից ելնելով՝ նախագիծը կարող է փոփոխությունների ենթարկվել:

«Սա ցույց է տալիս հատվածային մոտեցում խնդիրների լուծմանը, երբ ճիշտ էր սկսել համակարգային փոփոխություններից: Քննարկումներ եղել են, բայց ցանկացած մասնագիտական խմբի էթիկայի կանոններ մշակելիս այդ մասնագիտական խմբի կարծիքը պետք է հաշվի առնել: Այո՛, քննարկումներ եղել են, բայց դրանք այդքան էլ լայն բնույթ չեն կրել, փոքր խմբերի հետ են եղել և շատ ուսուցիչներ տեղյակ չեն պրոբլեմից,- ասաց Լուսինե Խառատյանը:

Նրա խոսքերով՝ եթե խոսքը կոռուպցիայի կանխարգելման մասին է, ապա դա վարքականոնով կարգավորվելիք բան չէ: Նման դրսևորումներն այլ միջոցներով են կարգավորում:

Վարքականոնի նախագծում խնդիրներ է տեսնում նաև ուսուցչուհի, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Զեմֆիրա Քալաշյանը:

«Ունենք հանրակրթության մասին օրենք, որը սահմանում է ուսուցչի պարտականությունները, շփման ձևերը: Ունենք Սահմանադրություն, որը կրթության վերաբերյալ դրույթներ ունի: Ունենք բուհական համակարգ, որտեղ մասնագիտանում են ուսուցիչները և ստանում հմտություններ, նաև արժեքներ ձեռք բերում, զուտ ակադեմիական գիտելիքներ ստանալուց զատ, ինչպես նաև էթիկական նորմեր են ձեռք բերում աշակերտների հետ շփվելուց: Եթե ունենք այդ երեք կառույցներն ու ստեղծում ենք մի բան, որ պետք է վերահսկի ու մի բան էլ պատասխանատվության ենթարկի ուսուցչին, կարծում եմ՝ արժեզրկում ենք նախորդ երեք համակարգերը»,- ասաց գյուղական համայնքում դասավանդող Զեմֆիրա Քալաշյանը:

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Մադրիդի Պրադո ազգային թանգարան

11:31 09.05.2024

Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Մադրիդի Պրադո ազգային թանգարան

Իսպանիայի Թագավորություն աշխատանքային այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Մադրիդի Պրադո ազգային թանգարան և հանդիպել միջազգային համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանսիսկո Տարդիո Բաեսայի հետ։ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել, որ ՀՀ կառավարությունը կարևորում է միջազգային հեղինակավոր թանգարանների հետ համագործակցությունը՝ անդրադառնալով Բրիտանական թանգարանի և Լուվրի հետ ՀՀ թանգարանների համագործակցությանը։ […] ...

Ոչ ֆորմալ կրթության հնարավորություն՝ Սյունիքի մարզի երիտասարդների համար

16:39 08.05.2024

Ոչ ֆորմալ կրթության հնարավորություն՝ Սյունիքի մարզի երիտասարդների համար

ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Ոչ ֆորմալ կրթական գործիքակազմով մասնագիտական վերապատրաստման հնարավորությունների, մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրերի մասին երիտասարդների (այդ թվում՝ արցախյան վերջին պատերազմի մասնակիցների, պատերազմից ներազդված հասարակության այլ շերտերի երիտասարդների) իրազեկության և ներգրավվածության բարձրացման դասընթացների կազմակերպում» միջոցառման «Կարողությունների զարգացում՝ ի նպաստ աշխատաշուկայում երիտասարդների մրցունակության բարձրացման» ծրագրի շրջանակներում Գորիսի պետական համալսարանը հայտարարում է ԱՆՎՃԱՐ ոչ ֆորմալ դասընթացների ընդունելություն Սյունիքի մարզի Գորիս, Սիսիան, […] ...

Փոփոխություններ երեխաներին հանրակրթության մեջ ընդգրկելու և տեղափոխելու կարգում

11:34 08.05.2024

Փոփոխություններ երեխաներին հանրակրթության մեջ ընդգրկելու և տեղափոխելու կարգում

ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով փոփոխություններ են կատարվել «Դպրոցական տարիքի երեխաներին հանրակրթության մեջ ընդգրկելու, սահմանված ժամկետից ուշ հանրակրթության մեջ ընդգրկվող երեխաների կրթության կազմակերպման և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունից սովորողին այլ ուսումնական հաստատություն տեղափոխելու և ազատելու կարգում»: Ըստ այդմ՝ սահմանվել է. այս սեպտեմբերին՝ 2024-2025 ուսումնական տարում, առաջին դասարան կհաճախեն այն երեխաները, որոնց 6 տարին լրանում է մինչև 2024 թվականի […] ...

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն աշխատանքային այցով մեկնել է Մադրիդ

11:29 08.05.2024

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն աշխատանքային այցով մեկնել է Մադրիդ

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը եռօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Իսպանիայի Թագավորություն՝ Մադրիդում կայանալիք Կանանց 2024 թվականի գլոբալ գագաթաժողովին մասնակցելու նպատակով: Այցի շրջանակում նախատեսվում է նաև սպորտի ոլորտում համագործակցության հուշագրի ստորագրում՝ Իսպանիայի Թագավորության կրթության, մասնագիտական ուսուցման և սպորտի նախարարության հետ: Նախատեսվում են նաև հանդիպումներ ԻԹ մշակույթի նախարարի և գիտական հետազոտությունների գլխավոր […] ...

Տեղի է ունեցել «Հայաստան-ԵՄ կրթական երկխոսություն» համաժողովը

18:25 07.05.2024

Տեղի է ունեցել «Հայաստան-ԵՄ կրթական երկխոսություն» համաժողովը

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանում Եվրոպական միության և ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի՝ Հայաստանում կրթական բարեփոխումների վերաբերյալ քաղաքականության երկխոսության հարթակի շրջանակում այսօր կայացել է «Հայաստան-ԵՄ կրթական երկխոսություն» համաժողովը: Համաժողովին ներկա են եղել և ելույթներով հանդես եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Արաքսիա Սվաջյանը, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիսթինե Վայգանդը, […] ...

Հայտնի են դպրոցների ավարտական քննությունների օրերը

16:35 07.05.2024

Հայտնի են դպրոցների ավարտական քննությունների օրերը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել են 2023-2024 ուսումնական տարվա սովորողի գիտելիքների ստուգման, ավարտական և պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման, անցկացման ժամկետները: 4-րդ դասարանում գիտելիքների ստուգում կանցկացվի հետևյալ առարկաներից` «Մայրենի» (գրավոր, թեստ) – 07.06.2024 թ. «Մաթեմատիկա» (գրավոր, թեստ) – 11.06.2024 թ. Ռուսաց լեզու (բանավոր)՝ ռուսերենով ուսուցմամբ դասարանների սովորողների համար – քննաշրջանի ընթացքում Մայրենի […] ...

BACK_TO_TOP