«Տեղապտույտի» մեջ չենք հայտնվի, որովհետև գիտենք՝ ինչի համար ենք հավաքվել. Փաշինյան – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
12 05 2024
  • $
    388.01
  • RUBLE
    4.20
  • 418.24
WEATHER
+21.09 oC

«Տեղապտույտի» մեջ չենք հայտնվի, որովհետև գիտենք՝ ինչի համար ենք հավաքվել. Փաշինյան

15:34 25.03.2019

ՀՀ բնապահպանության նախարար Էրիկ Գրիգորյանը կառավարության մարտի 25-ի նիստի ժամանակ անդրադարձավ դպրոցներում «ինֆորմատիկա» առարկայի և ռոբոտաշինության դասավանդմանը: Նախարարը նշեց՝ հետագայում ենթադրվում է, որ որևէ կերպ այս ամենը կներառվեն իրար մեջ, որ զուգահեռ գործընթացներ չլինեն, քանի որ պետությունը և՛ առարկաները, և՛ ուսուցման կուրսերը, ամենն իրականացնում է, որ զուգահեռ գործընթացներ չլինեն:

«Արմաթ»-ը, լինելով հաջողակ ծրագիր, ինչ-որ փուլում պետք է ներառվի հանրակրթական գործընթացի մեջ, որ պետությունը զուգահեռ ուղղությունների համար ծախսեր չանի»,- ասաց նա:

ՀՀ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը հայտնեց, որ «ինֆորմատիկա» առարկան հնացած է դասագրքերի, դասավանդման տեխնիկայի առումով, թեպետ կան լավ ուսուցիչներ:

«Իհարկե, դրված խնդիրն այս առարկան չի լուծում, պետք է ծրագիր մշակենք, որ այս բոլորը միմյանց համահունչ լինեն»,- ասաց նախարարը:

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն արձագանքեց, որ իրենք աշխատանքային քննարկում են ունեցել և հանգել են այն մտքին, որը նորություն չէր, որ կրթության բովանդակության հետ կապված շատ լուրջ խնդիրներ ունենք, և դրանց լուծումը կրթության բովանդակության և ռազմավարության առումով օրակարգային է:

«Պետք է աշխատենք այդ ուղղությամբ, տեղեր կան, որտեղ պիտի կարողանանք շատ կոնկրետ քայլերով մեր կրթության որակը բարձրացնել, մեր նպատակը պետք է լինի, որ կրթական ամեն ժամ, ամեն րոպե օգտագործվի արդյունավետ, պետությունը հստակ գիտակցի՝ որևէ առարկայով երեխային զբաղեցնելով մեր առաջ ինչ խնդիր է դնում լուծելու, ինչպես է նաև չափելու՝ այդ խնդիրը լուծվե՞ց, թե՞ չէ, հատկացված միջոցները նպատակայի՞ն են ծախսվում, թե՞ ոչ: Բազմաթիվ այլ հարցեր կան, որոնք պետք է անպայման քննարկվեն և իրենց լուծումը ստանան»,- ասաց վարչապետը:

Հարությունյանը հայտնեց, որ այժմ բոլոր առարկաների ուղղությամբ չափորոշիչների մշակման աշխատանք է տարվում, որն այս տարվա ընթացքում իրականացվելու է:

«Ինչպես հիմա ասում եք, որ կա «ինֆորմատիկա» և «ռոբոտաշինության ծրագիր», նույն կերպ կան մասնագետներ, որ հարց են բարձրացնում՝ կա «Հայ ժողովրդի պատմություն» և «Հայ եկեղեցու պատմություն», հիմա այս երկու առարկաներն ի՞նչ հարաբերություն ունեն իրար հետ, տարբե՞ր պատմություններ են, թե՞ նույն պատմության տարբեր հատվածներ: Մեծ է հավանականությունը, որ կլինեն շահարկումներ, շատ հարցեր կան մեր կրթական բոլոր համակարգերում, որ հնարավորինս հրատապ լուծում են պահանջում, բայց հրատապությունը չի նշանակում արագ, ափալ-թափալ քայլերով գնալ առաջ»,- նշեց Փաշինյանը:

Կառավարության ղեկավարն ընդգծեց՝ պետք է բաց լինել առաջարկությունների, դիտողությունների, քննադատությունների համար, հնարավորինս լայն հանրային քննարկման ձևաչափում դրանք քննարկել, կշռել փաստերն ու փաստարկները, գալ դրա վրա հիմնված եզրակացությունների:

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը կարևորեց «արհեստավարժությունը զարգացնող» առարկաները զուտ «գիտելիքը զարգացնող» առարկաներից տարբերակելը, նշեց՝ բնագիտական առարկաները չափազանց կարևոր են, դրանց կիրառումն են ապահովում «ինֆորմատիկա» առարկան և «ռոբոտաշինության» խմբակները, ուստի եթե հիմնավորապես չապահովեն այդ բնագիտական առարկաների ուսումնասիրությունը, մյուսներն այն արդյունքը չեն տա: Նախարարը հիշեցրեց՝ ռոբոտաշինության խմբակին մասնակցելու համար հիմա գրանցվում են, այն ամբողջապես ներառված չէ ուսումնական ծրագրի մեջ:

«Եթե ամբողջական ներդրում լինի այս երկուսի՝ ընդհանուր առարկայի տեսքով, այն պարտադիր կլինի, որ համընկնումներ չլինեն»,- արձագանքեց Հարությունյանը:

Փաշինյանը նշեց՝ աշակերտին զբաղեցնում են շաբաթվա մեջ իքս ժամ, այն բաժանում են տարբեր առարկաների միջև, սա ռազմավարական նշանակության աշխատանք է, պետք է հասկանալ՝ ինչու են աշակերտին մի ժամ զբաղեցնում «օտար լեզու», երկու ժամ՝ «ինֆորմատիկա», երեք ժամ՝ «պատմություն» առարկայով, հասկանան՝ դա ապագայի իրենց տեսլականի հետ որքան է համընկնում: Վարչապետն ընդգծեց՝ դա պետության ռազմավարական ընդհանուր տեսլականի շրջանակներում պիտի լինի:

«Սա պիտի ավտոմատացված պրոցես լիներ, մենք պարամետրերը նշեինք, մյուս կողմից պատասխանը գար, բայց այս կարգի աշխատանք չի արվել, շատ բաներ կան, որ պետք է 0-ից անել, լավ, 0,5-ից, 1-ից կամ 3-ից, էական չէ, բայց սա շատ կարևոր աշխատանք է: Պետք է հասկանալ՝ կրթության համակարգը քաղաքական գործընթացների մեջ որքանով է ներգրավված եղել, նաև ապօրինությունների, այդ թվում՝ ընտրակաշառքների միջև, դա կրթության վրա ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել, նկատել ե՞նք, թե՞ ոչ, ինչպե՞ս ենք վերլուծել, ի՞նչ արձագանքների է արժանացել: Սա բարդ աշխատանք է, բայց դա չի նշանակում, որ պետք է հրաժարվենք այդ աշխատանքից: Պետք է սուր հարցերը քննարկենք հանրության հետ, հակառակ դեպքում տեղապտույտի վիճակում կհայտնվենք, բայց երաշխավորված ենք, որ այդ վիճակում չենք հայտնվի, որովհետև գիտենք՝ ինչի համար ենք հավաքվել»,- ասաց վարչապետը:

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

Մ. Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանի սաները պատմում են կրթական լայն հնարավորությունների մասին

20:11 11.05.2024

Մ. Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանի սաները պատմում են կրթական լայն հնարավորությունների մասին

Մ. Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանի սաները պատմում են հաստատության կրթական լայն հնարավորությունների մասին Մանրամասն՝ տեսանյութում: ...

Մեկնարկում է 2024 թվականի «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի հայտերի ընդունման փուլը

18:12 10.05.2024

Մեկնարկում է 2024 թվականի «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի հայտերի ընդունման փուլը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հայտարարում է 2024 թվականի «100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների համահայկական մրցույթի մեկնարկի մասին: Մրցույթի նպատակներն են` զարգացնել երիտասարդների նորարարական մտածողությունը, ներգրավել երիտասարդներին Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացներում, խթանել գիտատեխնիկական մշակումներն ու նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունները: Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի և […] ...

Ներկայացվել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը

17:23 10.05.2024

Ներկայացվել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը

ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանն այսօր ներկայացրել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը: ԿԳՄՍ նախարարությունից հիշեցնում են, որ ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատվել է «Հանրակրթության մասին» օրենքի 38-րդ հոդվածի 5-րդ մասի պահանջով մասնագիտական գործունեությունը դադարեցված բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը: ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ դեռևս 2011 թվականին «Հանրակրթության մասին» […] ...

Քննարկվել են բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներում ՀՀ-ի և Իսպանիայի միջև համագործակցության զարգացման հնարավորությունները

16:21 10.05.2024

Քննարկվել են բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներում ՀՀ-ի և Իսպանիայի միջև համագործակցության զարգացման հնարավորությունները

ԿԳՄՍ նախարար ժաննա Անդրեասյանն Իսպանիայի թագավորություն կատարած այցի շրջանակում հանդիպել է ԻԹ գիտական հետազոտությունների գլխավոր քարտուղար Էվա Օրտեգայի հետ: Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներում Հայաստանի և Իսպանիայի միջև համագործակցության զարգացման հնարավորություններին: Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է իրականացվող բարեփոխումների ընթացքը՝ ընդգծելով, որ բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներն ինտեգրելու և մեկ միասնական […] ...

Իսպանիայի մշակույթի նախարարի հետ քննարկվել են համագործակցության հեռանկարները

15:10 10.05.2024

Իսպանիայի մշակույթի նախարարի հետ քննարկվել են համագործակցության հեռանկարները

Իսպանիայի Թագավորություն կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է ԻԹ մշակույթի նախարար Էռնեստ Ուրտասունի հետ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են երկու երկրների միջև մշակութային կապերի ամրապնդմանը վերաբերող հարցեր՝ երկուստեք հայտնելով համատեղ նախաձեռնությունների իրականացման պատրաստակամություն: Կողմերը կարևորել են նաև հարաբերություններն ընդլայնելու հնարավորությունն ու տարբեր կառույցների, անհատ ստեղծագործողների և ստեղծագործական խմբերի միջև համագործակցությունը խթանելու անհրաժեշտությունը, […] ...

Սպորտի ոլորտում համագործակցության հուշագիր՝ ԿԳՄՍՆ-ի և Իսպանիայի կրթության, մասնագիտական ուսուցման և սպորտի նախարարության միջև

12:42 10.05.2024

Սպորտի ոլորտում համագործակցության հուշագիր՝ ԿԳՄՍՆ-ի և Իսպանիայի կրթության, մասնագիտական ուսուցման և սպորտի նախարարության միջև

Իսպանիայի Թագավորություն կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է Իսպանիայի կրթության, մասնագիտական ուսուցման և սպորտի նախարար Պիլար Ալեգրիայի հետ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստան-Իսպանիա երկկողմ կապերի ամրապնդման, համատեղ ծրագրերի իրականացման հարցերը: ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ Հայաստանը կրթական բոլոր մակարդակներում ակտիվ բարեփոխումների փուլում է գտնվում: Ներկայացնելով […] ...

BACK_TO_TOP