19:57 26.02.2020
Մարտի 15-ը ավարտական 12-րդ դասարանների աշակերտների համար միասնական քննություններին մասնակցելու հայտեր ներկայացնելու վերջնաժամկետն է։ Ապագա դիմորդներն արդեն կողմնորոշված են, հիմնականում կենտրոնանում են այն առարկաների վրա, որոնցից քննություն են հանձնելու բուհ ընդունվելիս:
Բարձրագույն կրթության մասին օրենքի նախագիծը դեռ ԱԺ լսումների մեջ է։ Ըստ այդ նախագծի՝ բուհերի բոլոր բաժիններում պարտադիր է լինելու Հայոց լեզու առարկայից միասնական քննություն հանձնելը։ 12-րդ դասարանցիներն ավարտական կիսամյակում Հայոց լեզվի և Գրականության վերջին 2 տարվա անցածն են կրկնում, որը շտեմարանի առաջադրանքների հիման վրա է։ Շտեմարանը սերտել թեև դպրոցական ծրագիրը չի պարտադրում, բայց ուսուցիչները դրանով են դասը վարում, որ ապագա դիմորդների պարապելու հոգսը թեթևացնեն, բայց և առաջին անգամ չէ, որ ասում են՝ շտեմարանը աշակերտի գիտելիքները գնահատելու լավագույն տարբերակը չէ։
Գյումրիի թիվ 26 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և Գրականության ուսուցչուհի Ելենա Սիմոնյանի կարծիքով՝ գիտելիքների ստուգման ամենաճիշտ տարբերակը թելադրությունն է, ինչը երեխաները վաղուց չեն գրում, քանի որ ստիպված են թեստային աշխատանքներով դաս պարապել, որ երեխային ավարտական քննության ուղղորդեն:
Ինչպես աշակերտները, այնպես էլ ուսուցիչները, չեն պատկերացնում բուհի դիմորդին առանց կրկնուսույցի մոտ պարապելու։ Խոստովանում են, որ սա ինչ-որ տեղ դարձել է անհրաժեշտ և պարտադիր քայլ, քանի որ բուհերի ընդունելության շտեմարանների և դպրոցական ծրագրերի միջև անհամապատասխանությունը բավական մեծ է։
Գյումրիի թիվ 26 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Աննա Խաչատրյանի խոսքերով՝ թեմաներ կան, որ միջին օղակում աշակերտը չի անցնում, իսկ դրանք 12-րդ դասարանում կրկնելը հպանցիկ է, ինչը սպասված արդյունքը չի տալիս: Այդ իսկ պատճառով էլ ձգտում է կրկնուսույցի մոտ պարապել:
Ավագ օղակի հումանիտար հոսքում Հայոց լեզվի դասաժամերն ավելի շատ են, քան բնագիտականում, բայց 2 հոսքերի աշակերտներն էլ նույն մակարդակի միասնական քննություն են հանձնում։ Իսկ բուհերի բաժիններ կան, որտեղ դիմորդները Հայոց լեզվից միասնական քննություն չեն հանձնում։
Նրանց համար բավարար է դպրոցի ավարտական գնահատականը։ Մոտավոր հաշվարկներով՝ դպրոցների շրջանավարտների գրեթե կեսն ամեն տարի Հայոց լեզուն որպես միասնական քննություն չի հանձնում։ Բարձրագույն կրթության մասին օրենքում նախատեսվող փոփոխություններով պարտադիր է լինելու Հայոց լեզվի միասնական քննության հանձնումը բոլորի համար։
Ըստ մանկավարժների՝ պարզ է, որ այս տարվա դիմորդներին այն չի վերաբերի, բայց վերջին հաշվով, այն ընդունելի ու նույնիսկ ողջունելի օրենսդրական փոփոխություն է ոչ միայն ուսուցիչների, այլև աշակերտների համար։
Դպրոցում Հայոց լեզվից միջին կրթական մակարդակ, ըստ որոշ ուսուցիչների, չի ապահովվում, միայն հատուկենտ աշակերտների է հաջողվում բացը լրացնել ինքնակրթությամբ, մյուսների մոտ Հայոց լեզվի իմացությունը թերի է մնում։
Ըստ Թիվ 26 ավագ դպրոցի փոխտնօրեն Մարիետա Մանուկյանի՝ դասամատյանները նայելիս արդեն անգիր գիտի, թե որ ուսուցիչը Հայոց լեզվից դպրոցում ու բուհում ինչ գիտելիքներ է ստացել, այդ ամենը մատյանի գրառումներում երևում է:
Մանկավարժները հակված են, որ դպրոցների ավագ օղակում Հայոց լեզվի դասաժամերն ավելանան, փոխվեն ծրագրային առաջադրանքները։ Այժմ ավագ դպրոցները զբաղված են միասնական քննությունների հայտերի ընդունմամբ, որի ժամկետը լրանում է 2 շաբաթից։ Բուհերը աշակերտների դիմելիությունից դժգոհ չեն, 12-րդ դասարանցիների մոտ 80 տոկոսը միասնական քննությունների մասնակցելու հայտ է ներկայացրել։
08:39 30.04.2024
ԱՄՆ-ը հայտարարել է, որ ետ է մղել հութիների հարձակումը Կարմիր ծովում08:30 30.04.2024
Կոլումբիայում ռազմական ուղղաթիռ է կործանվել. կան զոհեր08:23 30.04.2024
Կուրիլյան կղզիների ափերի մոտ երկրաշարժ է տեղի ունեցել08:16 30.04.2024
Չինարի գյուղում այրվել է կուտակած անասնակեր08:08 30.04.2024
Լարսը բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար բաց է08:01 30.04.2024
ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ23:14 29.04.2024
Նշվել են ատամները մաքրելու ոչ ակնհայտ կանոնները23:03 29.04.2024
Ինչ է քննարկել Նիկոլ Փաշինյանը Կիրանցի բնակիչների հետ21:07 29.04.2024
Ապրիլի 30-ին Երևանի և մարզերի որոշ հասցեներում լույս չի լինի20:47 29.04.2024
Ֆրանսիան մտադիր է մեծացնել Aster հրթիռների արտադրությունը20:37 29.04.2024
Փարիզում ցրվել է պաղեստինամետ ուսանողների բողոքի ցույցը20:30 29.04.2024
Խնդիր է դրված ավարտել առաջնությունը երկրորդ տեղում. Չավի20:24 29.04.2024
Մենք պետք է կարողանանք զսպել Թուրքիային. Հունաստանի ՊՆ նախարար20:05 29.04.2024
Մբապեն և Բելինգեմն աշխարհի ամենաականավոր ֆուտբոլիստներն են19:20 29.04.2024
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանն ընդունել է ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանին19:06 29.04.2024
Հայաստանի պատանեկան հավաքականն ավարտել է պայքարը ՈւԵՖԱ-ի մրցաշարում18:30 29.04.2024
Երկու ֆուտբոլիստ կհեռանա «Ինտերից»18:25 29.04.2024
Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանն ընդունել է ՀԲ գործադիր տնօրենին17:44 29.04.2024
Սարգիս Ստեփանյանը՝ աշխարհի գավաթակիր17:25 29.04.2024
Եվրոպական հանձնաժողովի գլխավոր տնօրենը կայցելի Հայաստան16:56 29.04.2024
Առաջարկվում է բարեփոխել մեդիաոլորտը կարգավորող օրենսդրությունը16:42 29.04.2024
Փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանն ընդունել է Ջեյմս Թուֆենկյանին16:21 29.04.2024
Սևանա լճի մակարդակը ապրիլի 22-28-ը բարձրացել է 2սմ-ով15:47 29.04.2024
Հետախուզվում էր թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության մեղադրանքով15:09 29.04.2024
Մաքսանենգության և մաքսային կանոնների խախտման դեպքեր. շաբաթվա պատկերը14:40 29.04.2024
Դեպարդիեին կալանավորել են սեռական ոտնձգությունների գործով․ AFP14:12 29.04.2024
Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառում Ալֆորվիլում14:07 29.04.2024
Սի Ծինփինը մայիսի 5-10-ը կայցելի Ֆրանսիա, Սերբիա և Հունգարիա13:55 29.04.2024
Գողության մեղադրանքով հետախուզվում էր ՌԴ իրավապահների կողմից23:34 27.04.2024
«Ակադեմիական քաղաք․ մարզային բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների տեսլականը» խորագրով տեղի է ունեցել աշխատարան«Ռեստարտ Իջևան» գիտակրթական-հասարակական կազմակերպությունը կազմակերպել էր աշխատարան «Ակադեմիական քաղաք․ մարզային բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների տեսլականը» խորագրով, հայտնում է ԿԳՄՍ նախարարությունը: Աշխատարանին որպես բանախոսներ՝ հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, «Ակադեմիական քաղաք» հիմնադրամի տնօրեն Արմեն Սիմոնյանը, ԱԺ պատգամավոր, Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ […] ...
18:37 26.04.2024
«Մեր նպատակն է լսելի դարձնել ուսուցչի ձայնը». Արաքսիա ՍվաջյանԿրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլը: Համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Երևանի թիվ 182 և 65 ավագ դպրոցներ: Երևանի Գևորգ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցում Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է համաժողովի բացման արարողությանը: ԿԳՄՍ փոխնախարարը […] ...
18:30 26.04.2024
Դպրոցը պետք է նաև արժեքներ և դիրքորոշում ձևավորի. 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է ուսուցչական համաժողովըՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Մասիսի թիվ 5 ավագ դպրոցում ներկա է եղել «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլի մեկնարկին: Առաջին անգամ անցկացվող համաժողովն այսօր մեկնարկել է ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում՝ Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ: Վերջինիս մասնակցել է ՀՀ բոլոր մարզերի 700 ուսուցիչ, որոնք ներկայացրել […] ...
17:50 26.04.2024
Հերթական հաջողությունը` քիմիայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայումՀայ դպրոցականները երեք մեդալ են նվաճել «Քիմիա» առարկայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում, որն անցկացվել է ապրիլի 20-26-ը Չինաստանի Շենչժեն քաղաքում։ Այս մասին հայտնում են ԿԳՄՍ նախարարությունից: Մրցույթին մասնակցել է 29 երկրի 154 ներկայացուցիչ։ Հայաստանի թիմը ներկայացրել են «Քվանտ» վարժարանի 12-րդ դասարանի աշակերտ Սերգեյ Թադևոսյանը, Վանաձորի մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների խորացված ուսուցմամբ հատուկ դպրոցի 12-րդ դասարանի […] ...
17:06 26.04.2024
Փոփոխություններ՝ պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների բացահայտման և ուղղորդման կարգումՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություն է կատարվել «Պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների բացահայտման և ուղղորդման կարգում»: Փոփոխության նպատակն է պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաներին հայտնաբերելու և կրթության մեջ ուղղորդելու արդյունքում վիճակագրություն ունենալը, ինչպես նաև աշխատանքի շարունակականությունն ու գործընթացի արդյունավետության բարձրացումը: Ըստ այդմ՝ նշված երեխաների տվյալները էլեկտրոնային եղանակով հասանելի կդառնան երեխայի բնակության վայրի Խնամակալության և հոգաբարձության մարմնին […] ...
11:21 26.04.2024
Ճապոնիայի տրամադրած կրթաթոշակներ՝ հետազոտական ծրագրեր իրականացնելու նպատակովԳիտության խթանման հարցերով ճապոնական ընկերակցության (Japan Society for the Promotion of Science) կողմից ամենամյա պարբերականությամբ իրականացվում են հետազոտական ծրագրեր: Ճապոնական կողմը հայտարարել է 2024 թ. կրթաթոշակների տրամադրման գործընթացի մասին: Վերոնշյալ կրթաթոշակների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություններ կարելի է ստանալ հետևյալ հղումով: ...