Հայոց լեզու առարկայից միասնական քննության հանձնումը պետք է լինի պարտադիր բոլորի համար. Գյումրիի ավագ դպրոցների ուսուցիչների և աշակերտների կարծիքը – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
30 04 2024
  • $
    387.81
  • RUBLE
    4.17
  • 415.62
WEATHER
+17.09 oC

Հայոց լեզու առարկայից միասնական քննության հանձնումը պետք է լինի պարտադիր բոլորի համար. Գյումրիի ավագ դպրոցների ուսուցիչների և աշակերտների կարծիքը

19:57 26.02.2020

Մարտի 15-ը ավարտական 12-րդ դասարանների աշակերտների համար միասնական քննություններին մասնակցելու հայտեր ներկայացնելու վերջնաժամկետն է։ Ապագա դիմորդներն արդեն կողմնորոշված են, հիմնականում կենտրոնանում են այն առարկաների վրա, որոնցից քննություն են հանձնելու բուհ ընդունվելիս:

Բարձրագույն կրթության մասին օրենքի նախագիծը դեռ ԱԺ լսումների մեջ է։ Ըստ այդ նախագծի՝ բուհերի բոլոր բաժիններում պարտադիր է լինելու Հայոց լեզու առարկայից միասնական քննություն հանձնելը։ 12-րդ դասարանցիներն ավարտական կիսամյակում Հայոց լեզվի և Գրականության վերջին 2 տարվա անցածն են կրկնում, որը շտեմարանի առաջադրանքների հիման վրա է։ Շտեմարանը սերտել թեև դպրոցական ծրագիրը չի պարտադրում, բայց ուսուցիչները դրանով են դասը վարում, որ ապագա դիմորդների պարապելու հոգսը թեթևացնեն, բայց և առաջին անգամ չէ, որ ասում են՝ շտեմարանը աշակերտի գիտելիքները գնահատելու լավագույն տարբերակը չէ։

Գյումրիի թիվ 26 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և Գրականության ուսուցչուհի Ելենա Սիմոնյանի կարծիքով՝ գիտելիքների ստուգման ամենաճիշտ տարբերակը թելադրությունն է, ինչը երեխաները վաղուց չեն գրում, քանի որ ստիպված են թեստային աշխատանքներով դաս պարապել, որ երեխային ավարտական քննության ուղղորդեն:

Ինչպես աշակերտները, այնպես էլ ուսուցիչները, չեն պատկերացնում բուհի դիմորդին առանց կրկնուսույցի մոտ պարապելու։ Խոստովանում են, որ սա ինչ-որ տեղ դարձել է անհրաժեշտ և պարտադիր քայլ, քանի որ բուհերի ընդունելության շտեմարանների և դպրոցական ծրագրերի միջև անհամապատասխանությունը բավական մեծ է։

Գյումրիի թիվ 26 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Աննա Խաչատրյանի խոսքերով՝ թեմաներ կան, որ միջին օղակում աշակերտը չի անցնում, իսկ դրանք 12-րդ դասարանում կրկնելը հպանցիկ է, ինչը սպասված արդյունքը չի տալիս: Այդ իսկ պատճառով էլ ձգտում է կրկնուսույցի մոտ պարապել:

Ավագ օղակի հումանիտար հոսքում Հայոց լեզվի դասաժամերն ավելի շատ են, քան բնագիտականում, բայց 2 հոսքերի աշակերտներն էլ նույն մակարդակի միասնական քննություն են հանձնում։ Իսկ բուհերի բաժիններ կան, որտեղ դիմորդները Հայոց լեզվից միասնական քննություն չեն հանձնում։

Նրանց համար բավարար է դպրոցի ավարտական գնահատականը։ Մոտավոր հաշվարկներով՝ դպրոցների շրջանավարտների գրեթե կեսն ամեն տարի Հայոց լեզուն որպես միասնական քննություն չի հանձնում։ Բարձրագույն կրթության մասին օրենքում նախատեսվող փոփոխություններով պարտադիր է լինելու Հայոց լեզվի միասնական քննության հանձնումը բոլորի համար։

Ըստ մանկավարժների՝ պարզ է, որ այս տարվա դիմորդներին այն չի վերաբերի, բայց վերջին հաշվով, այն ընդունելի ու նույնիսկ ողջունելի օրենսդրական փոփոխություն է ոչ միայն ուսուցիչների, այլև աշակերտների համար։

Դպրոցում Հայոց լեզվից միջին կրթական մակարդակ, ըստ որոշ ուսուցիչների, չի ապահովվում, միայն հատուկենտ աշակերտների է հաջողվում բացը լրացնել ինքնակրթությամբ, մյուսների մոտ Հայոց լեզվի իմացությունը թերի է մնում։

Ըստ Թիվ 26 ավագ դպրոցի փոխտնօրեն Մարիետա Մանուկյանի՝ դասամատյանները նայելիս արդեն անգիր գիտի, թե որ ուսուցիչը Հայոց լեզվից դպրոցում ու բուհում ինչ գիտելիքներ է ստացել, այդ ամենը մատյանի գրառումներում երևում է:

Մանկավարժները հակված են, որ դպրոցների ավագ օղակում Հայոց լեզվի դասաժամերն ավելանան, փոխվեն ծրագրային առաջադրանքները։ Այժմ ավագ դպրոցները զբաղված են միասնական քննությունների հայտերի ընդունմամբ, որի ժամկետը լրանում է 2 շաբաթից։ Բուհերը աշակերտների դիմելիությունից դժգոհ չեն, 12-րդ դասարանցիների մոտ 80 տոկոսը միասնական քննությունների մասնակցելու հայտ է ներկայացրել։

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

«Ակադեմիական քաղաք․ մարզային բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների տեսլականը» խորագրով տեղի է ունեցել աշխատարան

23:34 27.04.2024

«Ակադեմիական քաղաք․ մարզային բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների տեսլականը» խորագրով տեղի է ունեցել աշխատարան

«Ռեստարտ Իջևան» գիտակրթական-հասարակական կազմակերպությունը կազմակերպել էր աշխատարան «Ակադեմիական քաղաք․ մարզային բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների տեսլականը» խորագրով, հայտնում է ԿԳՄՍ նախարարությունը: Աշխատարանին որպես բանախոսներ՝ հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, «Ակադեմիական քաղաք» հիմնադրամի տնօրեն Արմեն Սիմոնյանը, ԱԺ պատգամավոր, Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ […] ...

«Մեր նպատակն է լսելի դարձնել ուսուցչի ձայնը». Արաքսիա Սվաջյան

18:37 26.04.2024

«Մեր նպատակն է լսելի դարձնել ուսուցչի ձայնը». Արաքսիա Սվաջյան

Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլը: Համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Երևանի թիվ 182 և 65 ավագ դպրոցներ: Երևանի Գևորգ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցում Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է համաժողովի բացման արարողությանը: ԿԳՄՍ փոխնախարարը […] ...

Դպրոցը պետք է նաև արժեքներ և դիրքորոշում ձևավորի. 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է ուսուցչական համաժողովը

18:30 26.04.2024

Դպրոցը պետք է նաև արժեքներ և դիրքորոշում ձևավորի. 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է ուսուցչական համաժողովը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Մասիսի թիվ 5 ավագ դպրոցում ներկա է եղել «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլի մեկնարկին: Առաջին անգամ անցկացվող համաժողովն այսօր մեկնարկել է ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում՝ Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ: Վերջինիս մասնակցել է ՀՀ բոլոր մարզերի 700 ուսուցիչ, որոնք ներկայացրել […] ...

Հերթական հաջողությունը` քիմիայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում

17:50 26.04.2024

Հերթական հաջողությունը` քիմիայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում

Հայ դպրոցականները երեք մեդալ են նվաճել «Քիմիա» առարկայի Մենդելեևյան 58-րդ միջազգային օլիմպիադայում, որն անցկացվել է ապրիլի 20-26-ը Չինաստանի Շենչժեն քաղաքում։ Այս մասին հայտնում են ԿԳՄՍ նախարարությունից: Մրցույթին մասնակցել է 29 երկրի 154 ներկայացուցիչ։ Հայաստանի թիմը ներկայացրել են «Քվանտ» վարժարանի 12-րդ դասարանի աշակերտ Սերգեյ Թադևոսյանը, Վանաձորի մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների խորացված ուսուցմամբ հատուկ դպրոցի 12-րդ դասարանի […] ...

Փոփոխություններ՝ պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների բացահայտման և ուղղորդման կարգում

17:06 26.04.2024

Փոփոխություններ՝ պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների բացահայտման և ուղղորդման կարգում

ՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություն է կատարվել «Պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների բացա­հայտման և ուղղորդման կարգում»: Փոփոխության նպատակն է պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաներին հայտնաբերելու և կրթության մեջ ուղղորդելու արդյունքում վիճակագրություն ունենալը, ինչպես նաև աշխատանքի շարունակականությունն ու գործընթացի արդյունավետության բարձրացումը: Ըստ այդմ՝ նշված երեխաների տվյալները էլեկտրոնային եղանակով հասանելի կդառնան երեխայի բնակության վայրի Խնամակալության և հոգաբարձության մարմնին […] ...

Ճապոնիայի տրամադրած կրթաթոշակներ՝ հետազոտական ծրագրեր իրականացնելու նպատակով

11:21 26.04.2024

Ճապոնիայի տրամադրած կրթաթոշակներ՝ հետազոտական ծրագրեր իրականացնելու նպատակով

Գիտության խթանման հարցերով ճապոնական ընկերակցության (Japan Society for the Promotion of Science) կողմից ամենամյա պարբերականությամբ իրականացվում են հետազոտական ծրագրեր: Ճապոնական կողմը հայտարարել է 2024 թ. կրթաթոշակների տրամադրման գործընթացի մասին: Վերոնշյալ կրթաթոշակների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություններ կարելի է ստանալ հետևյալ հղումով: ...

BACK_TO_TOP