TIME
Ամսաթիվ
16 05 2024
  • $
    388.09
  • RUBLE
    4.27
  • 421.93
WEATHER
+10.09 oC

ԵՊՀ ռեկտոր

Իշխանությունների կողմից չի ձևավորվել դրական օրակարգ. Էլինար Վարդանյան

21:59 13.04.2019

«Իշխանությունների կողմից չի ձևավորվել այն դրական օրակարգը, այն ռեֆորմների օրակարգը, որի շուրջ պետք է ընթանան լուրջ քաղաքական քննարկումներն ու բարեփոխումները»,- կարծում է «Այլընտրաքային նախագծեր» խմբի անդամ Էլինար Վարդանյանը՝ ի պատասխան Արամ Աբրահամյանի այն հարցադրմանը, թե ինչո՞ւ է  իրավիճակը Հայաստանում մնում լարված, երբ հեղափոխոթյունն ավարտվել է, երկիշխանույթուն չկա, ռևանշի հնարավորություն չկա ու, կարծես թե, ժամանակն է […]

̰
ԵՊՀ գիտական քարտուղար է նշանակվել Լևոն Հովսեփյանը

15:59 11.04.2019

ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանի հրամանով այսօր ԵՊՀ գիտական քարտուղար է նշանակվել Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ասիստենտ Լևոն Հովսեփյանը: Այս մասին հայտնում է ԵՊՀ լրատվական ծառայությունը: Պատմական գիտությունների թեկնածու Լևոն Հովսեփյանն ավարտել է ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետի բակալավրիատը: 2003-2005 թթ. սովորել է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի մագիստրատուրայում, 2007-2008 թթ.՝ ԵԽ քաղաքական դասընթացների երևանյան դպրոցում: Թեկնածուական ատենախոսությունը պաշտպանել է […]

̰
Հայտնի են Հանրային խորհրդի նոր կազմում ընդգրկված անձանց անունները

11:20 05.04.2019

Ինչպես հայտնել էինք` Կառավարության երեկվա նիստում Վազգեն Մանուկյանը նշանակվել է Հանրային խորհրդի նախագահ՝ համաձայն «Հանրային խորհրդի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 8-րդ և 9-րդ մասերի։ Այսպիսով, նոր Հանրային խորհրդի ձևավորման գործընթացն ավարտված է։ Հանրային խոհրդի 45 անդամների կազմը ձևավորվում է հետևյալ կերպ՝ առաջին 15 անդամներին հաստատում է կառավարությունը վարչապետի առաջարկով, հաջորդ 15 անդամները ՀԽ […]

̰
ԵՊՀ-ն նոր պրոռեկտոր ունի

14:26 02.04.2019

ԵՊՀ գիտական քարտուղար Մենուա Սողոմոնյանը նշանակվել է «Երևանի պետական համալսարան» հիմնադրամի ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտոր: Այս մասին տեղեկանում ենք ԵՊՀ տարածած հաղորդագրությունից: Մենուա Սողոմոնյանն ավարտել է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետը: 2004-2007 թթ. սովորել է ԵՊՀ ասպիրանտուրայում: 2007թ. պաշտպանել է «Հայ-բրիտանական հարաբերությունները 1991-2000 թթ.» թեմայով ատենախոսությունը՝ ստանալով պատմական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան: ԵՊՀ քաղաքական ինստիտուտների և […]

̰
Հեղափոխությունը սկսվել է ԵՊՀ դռները բացելով, և այդ դռները պետք է բաց մնան. վարչապետ

17:42 27.03.2019

ԱԺ «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության անդամ Գևորգ Պետրոսյանը մարտի 27-ին ԱԺ-կառավարություն հարցուպատասխանի ժամանակ դիմեց ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին՝ ասելով. «Ձեզ է պատկանում արտահայտությունը, որ «մեզ պետք չեն այնպիսի ռեկտորներ, ովքեր ուսանողների առաջ դուռ են փակում»: Այսօր նույնպես, ինչպես նախկինում մի քանի անգամ, հատուկ ընդգծեցիք Ձեր ղեկավարած կառույցի կողմից աշխատանքի խրախուսման քաղաքականությունը, ինձ հետաքրքրում է՝ արդյո՞ք ՀՀ-ում […]

̰
Հովհաննես Հովհաննիսյանը` ԵՊՀ ռեկտոր դառնալու «երազանքի» մասին

18:46 26.03.2019

ԱԺ պատգամավոր Հովհաննես Հովհաննիսյանն այսօր, երբ անդրադարձել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի այն հայտարարությանը, թե ուսանողի դեմ դուռ փակած ռեկտորը նոր Հայաստանում անելիք չունի, խոսել է նաև այն մասին, թե ինչքանով են հավաստի այն տեղեկությունները, որ ինքն է հավակնում ԵՊՀ ռեկտոր դառնալ: «Զարմանալի է, որ հոդվածագիրը գիտի իմ երազանքների մասին: Կխնդրեի նրան իմ այլ երազանքներն […]

̰
Բազմիցս ենթարկվել եմ ճնշումների. Հովհաննես Հովհաննիսյանը` բուհական ճնշումների մասին

18:31 26.03.2019

ԱԺ պատգամավոր Հովհաննես Հովհաննիսյանն այսօր անդրադարձել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի այն հայտարարությանը, թե ուսանողի դեմ դուռ փակած ռեկտորը նոր Հայաստանում անելիք չունի: «Ես չէի ուզենա մեկնաբանել վարչապետի խոսքը, ես կասեմ իմ կարծիքը: Դա մեկ բուհին չի վերաբերում, վարչապետը ևս նշեց, որ դա բուհական համակարգին է վերաբերում: Դա վերաբերում է թե´ կրթության որակին, թե´ կրթական […]

̰
Արամ Սիմոնյանը վարչապետի հայտարարությունն իր անձին ուղղված չի համարում, իսկ նախարարի խոսքերը սպառնալիք է որակում

14:01 26.03.2019

«Վարչապետի հայտարարությանը ես մեկնաբանություն չեմ կարող տալ, դուք իրեն կամ իր լրատվական ծառայությանը պետք է հարցնեք: Վարչապետը հայտնել է իր կողմից ընդհանուր կարծիք՝ ոչ անձնավորված, ես ի՞նչ կարող եմ ասել»,- մարտի 26-ին լրագրողներին ասաց ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը՝ ի պատասխան հարցի, թե ինչպե՞ս կմեկնաբանի վարչապետի՝ կառավարության արտահերթ նիստում արած հայտարարությանը, որ այն ռեկտորները, ովքեր բուհական […]

̰
Արամ Սիմոնյանի պաշտոնավարման մեջ լրջագույն խնդիրներ եմ տեսնում. Արայիկ Հարությունյան

13:45 26.03.2019

«Շատ պարզ, ընթեռնելի ձևով այդ ամենը ներկայացվեց, և դուք բոլորդ գիտեք նրանց մասին»,- մարտի 26-ին լրագրողների հետ զրույցում կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն անդրադարձել է վարչապետի՝ մարտի 25-ին արած հայտարարությանը, որ այն ռեկտորները, ովքեր բուհական համակարգը դարձրել են կուսակցական բջիջներ, նոր Հայաստանում անելիք չունեն: Լրագրողի այն հարցին` արդյո՞ք խոսքը ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանի մասին […]

̰
Վարչապետը ճիշտ է ասում, բայց պետք է հետևենք, որ բուհերի խորհուրդներում ՔՊ-ից ու «Իմ քայլ»-ից մարդիկ չլինեն. Մարուքյան

12:50 26.03.2019

«Վարչապետը ճիշտ է ասում, որ բուհերը պետք է ազատել քաղաքականացվելուց: Պետք է ուշադիր լինենեք, որ ՔՊ-ից որևէ մեկը չընդգրկվի նոր ձևավորվող բուհերի կառավարման խորհուրդներում: Մինչդեռ ես տվյալներ ունեմ, որ կառավարման խորհուրդներ կան, որտեղ իշխող ուժից մարդիկ կան ներգրավված, մենք պետք է դա բացառենք»,- այսօր խորհրդարանում լրագրողներին ասել է «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության ղեկավար Էդմոն Մարուքյանը՝ անդրադառնալով  […]

̰
Դատական կարգով վիճարկելու ենք. Դավիթ Սանասարյանը` էթիկայի հանձնաժողովի որոշման մասին

14:44 21.03.2019

Պետական վերահսկողական ծառայության պետ Դավիթ Սանասարյանը կառավարության նիստից հետո` լրագրողների հետ զրույցում, մեկնաբանել է էթիկայի հանձնաժողովի եզրակացությունը, որը վերաբերում է Պետական վերահսկողական ծառայության պետ Դ. Սանասարյանի կողմից «Հանրային ծառայության մասին» ՀՀ օրենքի 28-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 3-րդ կետով ամրագրված էթիկայի կանոնի խախտմանը. «Ես համաձայն չեմ եզրակացության հետ, նախ` պետք է վարույթ չհանձնվեր: Ամեն դեպքում ուրախ […]

̰
ՊՎԾ պետ Դավիթ Սանասարյանն էթիկայի կանոն է խախտել. եզրակացություն

13:00 21.03.2019

Բարձրաստիճան պաշտոնատար անձանց էթիկայի հանձնաժողովի պաշտոնական կայքը եզրակացություն է հրապարակել, որը վերաբերում է Պետական վերահսկողական ծառայության պետ Դ. Սանասարյանի կողմից՝ «Հանրային ծառայության մասին» ՀՀ օրենքի 28-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 3-րդ կետով ամրագրված էթիկայի կանոնի խախտմանը: Նշենք, որ էթիկայի հանձնաժողով դիմում էր ներկայացրել ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը` խնդրելով միջոցներ ձեռնարկել դիմումի առնչությամբ: Ըստ Սիմոնյանի` Սանասարյանն արել […]

̰
Բուհերի գիտխորհուրդներում պետք է լինեն մարդիկ, ովքեր բիզնեսի ներկայացուցիչ են. Հարությունյան

19:16 20.03.2019

Բուհերում պետք է լինեն մարդիկ, որոնք ունեն իրենց կարծիքը: Այս մասին խորհրդարանում՝ լրագրողների հետ զրույցում, ասաց ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը: «Բուհերի գիտխորհուրդներում պետք է լինեն մարդիկ, ովքեր բիզնեսի ներկայացուցիչ են, աշխատաշուկայի հետ կկապեն բուհը: Սա մեր հավատամքն է»,- ասաց նա: Նա անդրադարձավ նաև ԵՊՀ շուրջ ընթացող թեմաներին: Խոսեց նաև այն մասին, որ Արամ Սիմոնյանը շարունակում […]

̰
ԵՊՀ պրոռեկտորն ու աշխատակազմի ղեկավարն ազատվել են աշխատանքից

15:07 15.03.2019

ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանի հրամանով ԵՊՀ պրոռեկտոր Գեղամ Գևորգյանն ազատվել է պաշտոնից՝ նրա հանդեպ անվստահության հիմքով։ Այս մասին SHANTNEWS.am-ին հայտնեց ԵՊՀ ռեկտորի խոսնակ Գևորգ Էմին-Տերյանը: Նա նաև տեղեկացրեց, որ աշխատանքից ազատվել է նաև ԵՊՀ աշխատակազմի ղեկավար Ալիկ Ղարիբյանը: Վերջինս աշխատանքից ազատվել է սեփական դիմումի համաձայն:

̰
Սանասարյանը վարույթի կարճման հիմքեր է ներկայացրել Բարձրաստիճան պաշտոնատար անձանց էթիկայի հանձնաժողովի՝ կայացրած որոշման վերաբերյալ

15:06 13.03.2019

ՀՀ Պետական վերահսկողական ծառայությունից հայտնում են, որ Բարձրաստիճան պաշտոնատար անձանց էթիկայի հանձնաժողովը ԵՊՀ ռեկտորի դիմումի հիման վրա 2019 թվականի փետրվարի 26-ին որոշում է կայացրել Պետական վերահսկողական ծառայության ղեկավար Դավիթ Սանասարյանի վերաբերյալ էթիկայի կանոնի առերևույթ խախտման հատկանիշներով վարույթ հարուցելու մասին: Օրենքով սահմանված կարգով Դավիթ Սանասարյանը առարկություններ և վարույթի կարճման հիմքեր է ներկայացրել Բարձրաստիճան պաշտոնատար անձանց էթիկայի […]

̰
Մարտի վերջին մենք կունենանք «Ռեստարտ» հիմնադրամը. Դավիթ Պետրոսյան

21:45 11.03.2019

«Մեզ մոտ եղել է կոնկրետ կուսակցական հեգեմոնիա: Մենք ստիպված ենք նվազեցնել ռիսկերը, որ որևէ հաստատություն քաղաքական ուժի ազդեցության տակ չընկնի»,- այս մասին ասել է ԵՊՀ «Ռեստարտ» նախաձեռնության անդամ Դավիթ Պետրոսյանը «Ազատություն» ռադիոկայանի ֆեյսբուքյան ասուլիսի ընթացքում: Նա անդրադարձել է տարկետմանը և նշել, որ այս պահին իրենց նախաձեռնության անդամները հանդիպումներ են ունենում ԱԺ պատգամավորների հետ՝ խնդրին ավելի […]

̰
«Ռեստարտ»-ը ստացել է դրամաշնորհ, որը եղել է կոնկրետ ծրագրի համար. Դավիթ Պետրոսյան

20:39 11.03.2019

«Մենք զբաղվում ենք հանրային նշանակություն ունեցող խնդիրներով: Մենք առաջնորդվում ենք երկրի հանրային շահով»,- այս մասին ասել է ԵՊՀ  «Ռեստարտ» նախաձեռնության անդամ Դավիթ Պետրոսյանը՝ «Ազատություն» ռադիոկայանի ֆեյսբուքյան ասուլիսի ընթացքում անդրադառնալով ԵՊՀ ռեկտորի հրաժարականի հետ կապված հարցերին: Անդրադառնալով «Սորոսի» կողմից ստացված դրամաշնորհներին՝ Դավիթ Պետրոսյանը հաստատեց, որ «Ռեստարտ»-ը ստացել է դրամաշնորհ, որը եղել է կոնրետ միջացառման, ծրագրի համար […]

̰
Ես որևէ շքեղ սարքավորում իմ աշխատասենյակում չունեմ. Արամ Սիմոնյանը` լրագրողներին

13:42 28.02.2019

ԵՊՀ հոգաբարձուների նիստի ավարտից հետո ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը խոսել է լրագրողների հետ: Նա լրագրողներին ցույց տվեց իր աշխատասենյակի սեղանը, կահույքը և ասաց, որ դրանք էժան են: «Ես որևէ շքեղ սարքավորում այստեղ չունեմ, այս նոութբուքը 4 տարվա նոութբուք է: Այստեղի կահույքը արդեն հին է, մի քանի անգամ վերանորոգված: Եթե ես ինքս ուղղորդեի իմ հրաժարականը պահանջող  […]

̰
Իսկի Ամերիկայի նախագահին այսքան չենք նկարում. Արամ Սիմոնյանը նիստից հետո շփվել է լրագրողների հետ

13:26 28.02.2019

ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստի ավարտից հետո ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը խոսել է լրագրողների հետ. «Իսկի Ամերիկայի նախագահին այսքան չենք նկարում: Իմ հեռանալու ցանկությունն առաջացել է կրթության և գիտության նախարարի մոտ, ում երևի դուր չի եկել իմ ղեկավարումը: Ես որևէ բան հիմա չեմ կարող ասել, թե հոգաբարձուների խորհրդի այսօրվա անդամներն ինչ են մտածում, թե համալսարանը ով […]

̰
Ես ինքնակամ հրաժարական չեմ տա. Արամ Սիմոնյան

13:18 28.02.2019

ԵՊՀ հոգաբարձուների նիստի ավարտից հետո ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը խոսել է լրագրողների հետ: Ռեկտորը նշեց, որ այս հարցը պետք է հանգուցալուծվի. «Ես ինքնակամ հրաժարական չեմ տա, եթե հոգաբարձուների խորհուրդը որոշի, ես կենթարկվեմ այդ որոշմանը: Ես անթույլատրելի եմ համարում բռնի կերպով այս ամենը անելը: Ես միջազգային կազմակերպությունների անդամ եմ և նրանցից ստանում եմ ազդանշաններ, բայց չեմ […]

̰
Իմ մեղքը որևէ քրեական գործի շրջանակում չի ապացուցվի. Արամ Սիմոնյան

13:00 28.02.2019

ԵՊՀ հոգաբարձուների նիստի ավարտից հետո ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը խոսել է լրագրողների հետ. «Երևանի պետական համալսարանը կուսակցական խաղերի, քարոզչության տեղ չի և չի եղել: Ես հավատացած եմ, որ այս հաստատությունը ապակուսակցական է, չի կարելի, դա անթույլատրելի է»: Արամ Սիմոնյանն անդրադարձել է իր և Սերժ Սարգսյանի հարաբերություններին և նշել, որ իրենք ունեցել են խոսակցություն որպես ռեկտոր […]

̰
ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստն ավարտվեց առանց ռեկտորի հրաժարականի հարցի քննարկման

12:35 28.02.2019

Այսօր ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստի ընթացքում հոգաբարձուների խորհրդի անդամ Մարգարիտա Ապրեսյանը նշեց, որ ռեկտորն ամեն բան անում է ԵՊՀ-ի համար. «Ես համարում եմ, որ պետք է մեր ձեռքերը դնենք մեր խղճի վրա: Ոչ մի հորդոր չի կարող մեր վրա ազդել, որպեսզի ջնջենք մի մարդու աշխատանքը, ով ամբողջ կյանքը ծառայել է Երևանի պետական համալսարանին»: Քննարկման ընթացքում […]

̰
Փաստարկներն իրավական տեսանկյունից խոցելի են. ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի անդամ

12:05 28.02.2019

Այսօր առավոտից մեկնարկած ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստի ընթացքում հոգաբարձուների խորհրդի անդամ Արթուր Վաղարշյանը ելույթ ունեցավ և նշեց, որ իր ելույթը պետք է լինի իրավական վերլուծություն. «Բևեռացվածությունը հասավ մեր համալսարանին, ակնհայտ ճշմարտությունն այն է, որ այս իրավիճակում մենք համալսարանին՝ որպես ազգային արժեքի, պետք է վնաս չտանք: Գոյություն ունի հարցի լուծման քաղաքական, բարոյական հարթություն: Մենք պետք է […]

̰
Քաղաքացուն թույլ չտվեցին ելույթ ունենալ ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստում

12:00 28.02.2019

Այսօր ընթացող ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստի ժամանակ մի քաղաքացի մոտեցավ ամբիոնին և ցանկացավ ելույթ ունենալ, սակայն նրան թույլ չտվեցին՝ նշելով, որ նա խորհրդի անդամ չէ: Քաղաքացին համառորեն ցանկանում էր ելույթ ունենալ` նշելով, որ ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանի հետ կապված կարևոր հայտարարություն ունի անելու, սակայն անվտանգության աշխատակիցները նրան հեռացրին: Նա լրագրողներին փոխանցեց իր հեռախոսահամարը և նշեց, […]

̰
Մեկնարկել է ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստը

11:36 28.02.2019

Առավոտից մեկնարկել է ԵՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նիստը: Հոգաբարձուների խորհրդի անդամ Դավիթ Ափոյանն իր ելույթի ընթացքում նշեց, որ իրավականությունը, բարոյականությունը և բուհի ինքնավարությունը այն հիմնարար 3 սկզբունքներն են, որոնցով իրենք առաջնորդվում են. «Մեկ տարվա ընթացքում մենք տեսել են բուհի վրա կենտրոնացում: Այս ամեն ինչի մեջ տեսնում են հստակ միտումներ: Կան խնդիրներ, որ ես դրանք չեմ ներում. […]

̰
Արամ Սիմոնյան անձի հետ խնդիր չկա. Հովհաննես Հովհաննիսյան

15:32 27.02.2019

ՀՀ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ, ԿԳ նախկին փոխնախարար Հովհաննես Հովհաննիսյանը խորհրդարանում պատասխանել է լրագրողների հարցերին, որոնք վերաբերում էին ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանի շուրջ ստեղծված իրադարձություններին: «Քաղաքական ճնշման հետ կապված որակումներին համաձայն չեմ: Որոշ խմբեր, որոշ մարդիկ ցանկանում են քաղաքականացնել հարցը: Գուցե զարմանալի հնչի, բայց Արամ Սիմոնյան անձի հետ խնդիր չկա, խնդիր կա համալսարանի ապագայի, […]

̰
Ինֆորմացիա չունեմ, թե ՊՎԾ-ն կամ մյուս մարմիններն ինչ ստուգումներ են իրականացնում բուհերում. նախարար

14:50 27.02.2019

Որպես ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը խորհրդարանում՝ լրագրողների հետ զրույցում, ասել է, որ ինֆորմացիա չունի, թե ՊՎԾ-ն կամ մյուս մարմիններն ինչ ստուգումներ են իրականացնում բուհերում: «Զրո ինֆորմացիա, քանի դեռ ուսումնասիրության փաստաթուղթը ստորագրությամբ ու կնիքով չի դրվել իմ սեղանին: Սա իմ անխախտելի սկզբունքն է: Սա ամենաառաջին սկզբունքն է, որը չեմ խախտելու»,- ասաց Հարությունյանը: Այնուհետև […]

̰
Այն օրը, երբ կապացուցվի, որ ոստիկանական կամ ԱԱԾ-ական ճնշում է եղել հոգաբարձուների խորհրդի անդամի վրա, հրաժարական կտամ. նախարար

14:22 27.02.2019

ԵՊՀ-ում հոգաբարձուների խորհուրդը քննարկելու է ռեկտորի պաշտոնանկության հարցը: Այս թեմայի վերաբերյալ լրագրողները խորհրդարանում հարց ուղղեցին ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանին: Լրագրողները նշեցին, որ շատերն ասում են, թե սա քաղաքական հետապնդում է, հոգաբարձուների խորհրդի անդամները հրավիրվում են ԱԱԾ: «Այն օրը, երբ կապացուցվի, որ որևէ ոստիկանական կամ ԱԱԾ-ական ճնշում եղել է հոգաբարձուների խորհրդի անդամի վրա, […]

̰
ԵՊՀ ռեկտորը Արայիկ Հարությունյանին և Դավիթ Սանասարյանին մեղադրում է բուհի ինքնավարության իրավունքը խախտելու համար

21:26 21.02.2019

ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը համոզված է՝ կրթության  և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն ու Պետական վերահսկողական ծառայության պետ Դավիթ Սանասարյանը խախտել են Բարձրագույն կրթության և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին օրենքը, մասնավորապես՝ բուհերի ինքնավարության սկզբունքը:  Այդ պատճառով էլ այսօր հրավիրված գիտխորհրդի նիստում հայտարարության տեքստ պատրաստեցին՝ չնայած գիտխորհրդի մի քանի անդամ համակարծիք չէր ռեկտորի հետ: Հարց հնչեց՝ ի՞նչ […]

̰
Քննչական մարմինների գործողությունների արդյունքում շատ բան պարզվելու է, համալսարանի ղեկավարության անունը մաքրվելու է. Արամ Սիմոնյան

15:52 21.02.2019

Ոստիկանությունը երեկ հայտարարել էր ԵՊՀ-ում բացահայտված չարաշահումների մասին: ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստում թեմային անդրադարձել է ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը: «Զարմանալի է, բայց մենք չկարողացանք համոզել ոստիկանության 6-րդ վարչությանը, որ հուլիս-օգոստոս ամիսներին համալսարանը փակ է, որովհետև դա արձակուրդների շրջան է: Իսկ առանձին դեպքերում նրանք նույնիսկ դասերի ժամանակ չեն եղել, բայց նրանց դասերը փոխարինվել են: Ամենակարևորը՝ փոխարինողներին աշխատավարձ չի […]

̰
BACK_TO_TOP