Քննարկվել են կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառականությանն առնչվող հարցեր – ShantNews – Շանթ Հեռուստաընկերություն – Լուրեր – Shant TV Online
TIME
Ամսաթիվ
03 05 2024
  • $
    387.32
  • RUBLE
    4.23
  • 416.10
WEATHER
+14.09 oC

Քննարկվել են կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառականությանն առնչվող հարցեր

20:54 23.04.2024

Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ապրիլի 23-ին ընդունել է ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի տարածաշրջանի Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի կրթության գծով խորհրդական Նորա Շաբանիին:

Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են ներառական կրթության համակարգի շարունակական բարեփոխումների գործընթացում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հետ համագործակցության վերաբերյալ հարցեր:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է հյուրին՝ նշելով, որ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի աջակցությամբ նախարարությունն իրականացնում է մի շարք կարևոր ծրագրեր, որոնք նպաստում են հանրակրթության ոլորտում ընթացող բարեփոխումների արդյունավետությանը: Նա ընդգծել է հատկապես կրթության համակարգում համընդհանուր ներառականությանն ուղղված ծրագրերը՝ նշելով, որ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը միջազգային լավագույն փորձը Հայաստան բերելու և ադապտացնելու հնարավորությունների ստեղծման առումով լավագույն գործընկերներից է:

Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ համընդհանուր ներառական համակարգը ներդրվել է հանրակրթական բոլոր դպրոցներում: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի աջակցությամբ ներկայում իրականացվում է ծրագիր, որը հնարավորություն կտա դպրոցներում առավել արդյունավետ մեթոդներով կազմակերպել հատուկ կարիքով երեխաների ներառման և ուսումնառության գործընթացը:

Խոսելով նախադպրոցական ոլորտի մասին՝ նախարարի տեղակալը փաստել է, որ նախադպրոցական ներառական կրթությունը պետության կողմից ներդրվել է վերջին տարիներին: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հետ համագործակցությամբ մշակվել է գնահատման գործիքակազմը, որը հնարավորություն է տալիս կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող նախադպրոցականների կրթությունը կազմակերպել առավել արդյունավետ. «Պետության կողմից որոշակի քայլեր այս ուղղությամբ ևս իրականացվում են՝ հատկապես նախադպրոցական տարիքի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների նախադպրոցական կրթության կազմակերպման բարելավումը կարևորելով»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Այս համատեքստում անդրադառնալով մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների զարգացմանը՝ նա նշել է, որ բարեփոխումների շրջանակում հատուկ դպրոցները վերափոխվելու են ռեսուրս կենտրոնների, որոնք կտրամադրեն աջակցող ծառայություններ:

Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ այս առումով ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հետ համագործակցության շրջանակում կարևոր են տարածքային կենտրոնների կարողությունների զարգացմանն ուղղված ծրագրերը:

Հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հակիրճ անդրադարձել է նաև ՄԿՈւ ոլորտի բարեփոխումներն, որտեղ ևս ներառականությունը կարևոր ուղղություն է:

«Ներառման գործընթացը սկսում ենք նաև նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում, որն ավելի բարդ է, քանի որ հայեցակարգային առումով տարբերվում է կրթական մյուս մակարդակներում իրականացվող ներառման գործընթացներից՝ հաշվի առնելով, որ խոսում ենք մասնագիտական կրթության մասին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ շեշտելով, որ ներկայում մշակվում է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքի նախագիծը, որտեղ ներառականությունն առանձնակի կարևորված է:

ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի տարածաշրջանի Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի կրթության գծով խորհրդական Նորա Շաբանին ՀՀ-ում համընդհանուր ներառական կրթության ներդրման գործընթացը գնահատել է դրական՝ ընդգծելով, որ բարեփոխումների արդյունքը գոհացուցիչ է, որը նաև հետագա համագործակցության ընդլայնման նախադրյալ է։

Հանդիպման ընթացքում երկուստեք կարևորվել է հետագա համագործակցության շարունակականությունը, անդրադարձ է եղել մի շարք ընթացիկ հարցերի:

Բոլոր լուրերը

Կապակցված լուրեր

Ժաննա Անդրեասյանը պարգևատրել է հանրապետական առարկայական օլիմպիադաների հաղթողներին

18:00 03.05.2024

Ժաննա Անդրեասյանը պարգևատրել է հանրապետական առարկայական օլիմպիադաների հաղթողներին

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր 1-ին կարգի դիպլոմներով է պարգևատրել 2022-2023 ուստարվա դպրոցականների հանրապետական առարկայական օլիմպիադաների հաղթողներին։ Միջոցառմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը: Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել աշակերտներին հանրապետական առարկայական օլիմպիադաներում հաղթող ճանաչվելու առիթով. «Ձեր հետևողականությամբ և նպատակասլացությամբ կարևոր արդյունքներ եք գրանցել, և հուսով եմ՝ ձեր […] ...

Ուսուցչի հերթական ատեստավորումը կիրականացվի մասնագիտական կարիքի հարցաթերթերի միջոցով՝ գնահատմամբ

15:55 03.05.2024

Ուսուցչի հերթական ատեստավորումը կիրականացվի մասնագիտական կարիքի հարցաթերթերի միջոցով՝ գնահատմամբ

Մեկնարկում է 2024 թվականի ուսուցիչների հերթական վերապատրաստման և ատեստավորման գործընթացը: ՀՀ կառավարության թիվ 1667-Ն որոշմամբ հաստատված «Հանրակրթական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության՝ հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի վերապատրաստման» կարգում կատարված վերջին փոփոխությամբ սահմանվել է, որ ուսուցիչների վերապատրաստումն իրականացվելու է մասնագիտական կարիքների գնահատման հիման վրա: Նոր կարգավորման համաձայն՝ հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենը մինչև 2024 թվականի մայիսի 29-ը […] ...

Շարունակվում է հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման լավագույն փորձառության խրախուսման հայտերի ընդունումը

15:47 03.05.2024

Շարունակվում է հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման լավագույն փորձառության խրախուսման հայտերի ընդունումը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շարունակում է հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման լավագույն փորձառության խրախուսմանն ուղղված նոր նախաձեռնության հայտերի ընդունումը: Նախաձեռնության շրջանակում յուրաքանչյուր ամիս կընտրվեն հանրակրթության ուսումնական հաստատությունների լավագույն աշխատակիցները հետևյալ 10 անվանակարգերում. «Չափորոշչի ներդրմանն աջակցող լավագույն տնօրեն» «Չափորոշչի ներդրմանն աջակցող տնօրենի տեղակալի պաշտոն զբաղեցնող լավագույն տեղակալ» «Լավագույն խմբակավար» ««Հայոց լեզու և գրականություն» բնագավառի […] ...

«Վերջին դաս» միջոցառումը կազմակերպելիս բացառել դրամահավաքը. ԿԳՄՍ նախարարություն

11:49 03.05.2024

«Վերջին դաս» միջոցառումը կազմակերպելիս բացառել դրամահավաքը. ԿԳՄՍ նախարարություն

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շրջաբերական գրությամբ դիմել է Երևանի քաղաքապետարանին և ՀՀ մարզպետարաններին՝ առաջարկելով հանձնարարել իրենց ենթակա հանրակրթական դպրոցներին մայիսի 24-ին և 25-ին ավարտական դասարաններում կազմակերպվող «Վերջին դաս» միջոցառման շրջանակում զերծ մնալ դրամահավաքից: Գրության մեջ, մասնավորապես, նշվում է. «Ուսումնական տարվա ավարտով պայմանավորված՝ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում «Վերջին դաս» միջոցառումը կազմակերպելիս անհրաժեշտ է բացառել […] ...

ԿԳՄՍ-ն հայտնել է միասնական քննությունների երկրորդ փուլի հայտագրման վերջնաժամկետը և ներկայացրել դիմելու կարգը

11:37 03.05.2024

ԿԳՄՍ-ն հայտնել է միասնական քննությունների երկրորդ փուլի հայտագրման վերջնաժամկետը և ներկայացրել դիմելու կարգը

ՀՀ ԿԳՄՍ-ն տեղեկացնում է հունվար-փետրվարին միասնական քննություն հանձնած դիմորդներին, որ նրանք չեն կարողանա բուհ ընդունվել, եթե մինչև մայիսի 10-ը չհայտագրվեն 2-րդ՝ հիմնական փուլին և չընտրեն բուհն ու մասնագիտությունը: Ի՞նչ է սա նշանակում. 2022 թվականից ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԳԹԿ-ն ընդունում է երեք փուլով հայտադիմումներ: Առաջին փուլը հունվար-փետրվար ամիսներին անցկացված միասնական քննություններն են, երբ դիմորդը հանձնում է […] ...

Կամրջելով դպրոցներն ու թանգարանները. մեկնարկում է «ԴասԱրվեստ» ծրագիրը

19:39 02.05.2024

Կամրջելով դպրոցներն ու թանգարանները. մեկնարկում է «ԴասԱրվեստ» ծրագիրը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ այսօր ՀՀ Արմավիրի մարզի Ջանֆիդա գյուղի Զորավար Անդրանիկ Օզանյանի անվան հմ. 5 հիմնական դպրոցում կմեկնարկի «ԴասԱրվեստ» կրթամշակութային ծրագիրը: Ծրագրի հիմնական նպատակն է կամրջել թանգարաններն ու կրթական հաստատությունները, նպաստել արվեստ և կրթություն կապի ամրապնդմանը: Ծրագրի առաջին փուլը տեղի կունենա մայիսի 2-ից 17-ը: Կմասնակցեն Հայաստանի տարբեր համայնքների, այդ թվում՝ […] ...

BACK_TO_TOP